Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Red
Administrator
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Cz-wa okolice
|
Wysłany: Nie 11:18, 11 Lip 2010 Temat postu: Klatka treningowa |
|
|
Wypowiadamy się taktycznie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Red
Administrator
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Cz-wa okolice
|
Wysłany: Nie 11:29, 11 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Małe poradniki bardzo przydatne do rozwijania umiejętności:
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
[link widoczny dla zalogowanych]
=============================================================
Ostatnio zmieniony przez Red dnia Pon 17:41, 12 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Red
Administrator
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Cz-wa okolice
|
Wysłany: Wto 7:41, 13 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Małe wskazówki dotyczące różnicy sił na początku rozgrywki:
-Gwardia jest nienaruszalna przez całe T1
-W T1 Space Marines, kluczową rolę odgrywają zwiadowcy
-Eldarowie mogą najszybciej wyszkolić silne jednostki w T1 (np. Mr.Żniwiarze, Banshee)
-Chaos na początku jest słaby, lecz techuje naszybciej ze wszystkich ras.
-Jedyny atut Sióstr Bitwy w T1 to ich liczebność.
-Nekroni są zagrożeniem w T1 tylko po wyszkoleniu Lorda Nekronów
-Orkowie mają przewagę nad każdą rasą w T1
-Mr.Eldarowie w T1 mają najwięcej opcju ataku (Od spamu Hellionów po niewidzialne Mendrejki)
-Tau mają najmobilniejsze jednostki w T1 (specjaliści od nękania)
-W każdym T1 kluczową rolę spełniają bohaterowie
-Niektóre rasy są silne tylko w T1 i T2, więc ścigają się z czasem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|